2011-07-12

Godnatt!
Glömde bort att blogga igår, visst är jag snäll? haha nej inte precis..
Men igår sov rebecka hos mig så snacka vi skype halva natten eller något? Det var därför jag glömde bort det.
Och nu ska jag sova igen för ska upp 9 imorgon för jag ska till båstad och ekeby!

Idag blev jag och rebecka klara vid typ 4 sega eller vad?
Haha men vi kom iväg till slut.
Vi var i ekeby och sen drog vi hem till bjuv och var ute i byn ett tag sen stack jag hem ja det var väll allt?
Btw jag känner mig fet har ätit pommes 3 dagar i rad, jaja går väll inte upp så mycket eftersom jag inte äter något annat men ska börja träna igen, har köpt ett nytt gymkort så nu blir det träna och visa alla andra att man inte fet! 
Men nej fy nu måste jag sova det blir en hård dag imorgon!


Madde `hjärta` Nathalie föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0